Bpf HiBiN heeft een nieuw pensioenadministratiesysteem
Bpf HiBiN heeft een nieuw pensioenadministratiesysteem. Wat dat voor u betekent en of u iets moet doen, leest u in dit bericht.
Vanaf 1 januari 2024 werken we bij Bpf HiBiN met een nieuw pensioenadministratiesysteem. Voor u als werkgever veranderen wat praktische zaken. In goede zin, want bijvoorbeeld het werkgeversportaal is vernieuwd én verbeterd.
Werkgeversportaal: wat is er anders?
Veel blijft hetzelfde. Wilt u bijvoorbeeld iets wijzigen bij een (nieuwe) werknemer? Dat doet u gewoon nog steeds via het werkgeversportaal. Het is nu alleen makkelijker en overzichtelijker doordat we met buttons werken. Ook ziet u welke gegevens er op dit moment bekend zijn van uw werknemers.
Heeft u iets gewijzigd? Dan is dat binnen een paar minuten automatisch verwerkt en zichtbaar. En moet u veel wijzigingen doorgeven? Dan kunt u een bestand gebruiken dat al voor u is ingevuld en waarop al uw werknemers met hun gegevens staan.
Ook de premienota en specificatie vindt u in het werkgeversportaal. Wel zo makkelijk als u die wilt controleren.
Doen: opnieuw registreren
Er is maar één ding dat u moet doen voordat u het nieuwe werkgeversportaal kunt gebruiken: u moet zich als werkgever opnieuw registeren. Dat doet u op https://portaal.bpfhibin.nl/werkgever. Klik daarna op ’Registreren’. U moet dan het dossiernummer en de toegangscode ingeven. Die vindt u in de brief die wij op 1 februari 2024 aan u hebben gestuurd. Daarna bepaalt u zelf een gebruikersnaam en wachtwoord.
Heeft u vragen? We helpen graag!
Als u na het lezen van dit nieuwsbericht vragen heeft hierover of over andere pensioenzaken, neem dan gerust contact met ons op. Wist u trouwens dat veel antwoorden over pensioenzaken bij Bpf HiBiN snel en makkelijk te vinden zijn op deze website, bij de veelgestelde vragen?
Hulp nodig?
Ons team staat elke werkdag van 8.30 tot 15.30 uur voor u klaar.