Handleiding werkgeversportaal
Het werkgeversportaal van Bpf HiBiN maakt het u als werkgever (of uw administratiekantoor) mogelijk om uw pensioengegevens in te zien en te wijzigen. Of het nu om uw eigen bedrijfsgegevens of om die van uw werknemers gaat. Op deze pagina leggen we uit hoe dit werkt.

Werkgeversportaal: welke gegevens?
Via het werkgeversportaal van Bpf HiBiN kunt u digitaal:
- werknemers aanmelden en afmelden;
- een overzicht van werknemers met bijbehorende gegevens inzien;
- premienota’s en premiespecificaties (excelbestand) inzien;
- werknemersgegevens, zoals het salaris, wijzigen;
- contactgegevens van uw organisatie beheren;
- gebruikersgegevens beheren (wachtwoord wijzigen en gebruikers autoriseren).
Voordelen
Aanleveren via het werkgeversportaal heeft flink wat voordelen:
- u hoeft alleen maar wijzigingen door te geven;
- u heeft altijd actueel inzicht in uw administratie;
- uw gegevens kunt u er veilig aanleveren en uploaden;
- u kunt uw aangeleverde bestanden controleren.
Handleiding
Het werkgeversportaal is gebruiksvriendelijk. Ook is er een handleiding die u kunt raadplegen. Zo maken we het gebruik van het portaal zo eenvoudig mogelijk voor u.
Vragen? We helpen graag.
Als u vragen heeft over het werkgeversportaal of andere pensioenzaken, neem dan gerust contact met ons op.

Hulp nodig?
Ons team staat elke werkdag van 8.30 tot 15.30 uur voor u klaar.