Premiefactuur is vernieuwd
Uw premiefactuur ziet er vanaf nu anders uit. Lees hieronder meer.

Uw premiefactuur ziet er anders uit
Zoals u weet is Bpf HiBiN overgestapt op een ander pensioenadministratiesysteem. Dat merkt u straks ook aan de premiefacturen die u elke maand van ons krijgt: die zien er vanaf nu anders uit. Op maandag 26 februari krijgt u de eerste. Dan versturen we namelijk de facturen over januari 2024.
Factuur met totaalpremie
Wat is er veranderd? Vanaf nu ziet u alleen een uitsplitsing in de totaalpremie voor de basisregeling. En – als dat van toepassing is – ook de totaalpremie voor de Anw-hiaatverzekering. Zo dus:
Te betalen pensioenpremie |
Overzicht per werknemer
Wilt u een specificatie van uw factuur? Het overzicht met de specificatie per werknemer (ook wel: deelnemer) downloadt u eenvoudig via het werkgeversportaal. De specificatie is in Excel-formaat. Veel werkgevers hebben daarom gevraagd. Dat is wel zo makkelijk als u de factuur wilt controleren.
Overzicht facturen
Handig: vanaf nu vindt u uw facturen terug in het werkgeversportaal, te beginnen met die van januari 2024. Facturen van vóór 2024 zijn er (nog) niet in opgenomen.
Vragen? We helpen graag!
Als u na het lezen van dit nieuwsbericht vragen heeft hierover of over andere pensioenzaken, neem dan gerust contact met ons op. Wist u trouwens dat veel antwoorden over pensioenzaken bij Bpf HiBiN snel en makkelijk te vinden zijn op deze website, bij de veelgestelde vragen?

Hulp nodig?
Ons team staat elke werkdag van 8.30 tot 15.30 uur voor u klaar.